HTML

Satira si umorul

Kdo je to osmák degu ? Norinka, terinka, šmudlík, mláďátka, piškůtek.

Friss topikok

Linkblog

Francia drazsé

2008.03.27. 07:01 guga

 

Jó napot! A francia drazséból kérnék 10dkg-ot, mutattam rá ujjammal...

Az nem Francia drazsé! Sajnálom a férjem rossz táblát tett ki elé.
Szegény tegnap óta rosszul lát és könnyezik.
Belerepült az ''éji bogár'' a szemébe!

Á értem, akkor abból kérek 10dkg-ot, amire mutattam,
Függetlenül attól, hogy mi a neve.

Rendben, tehát nem a Francia drazséból kér, hanem a kabátgombokból?

Kabátgombokból...?! Az ott nem Francia drazsé?

Á már értem, nekünk két üzletünk van, tudja...
Az nem Francia drazsé! Sajnálom a férjem rossz táblát tett ki az üzlet elé.
Szegény tegnap óta rosszul lát és könnyezik.
Belerepült az ''éji bogár'' a szemébe!

Á már értem, akkor a másik üzletben van Francia drazsé?

Igen így van, ez a rövid áruk boltja, jöjjön, átkísérem...

Jó napot! A francia drazséból kérnék 10dkg-ot, mutattam rá ujjammal...

Az nem Francia drazsé! Sajnálom a férjem rossz táblát tett ki elé.
Szegény tegnap óta rosszul lát és könnyezik.
Belerepült az ''éji bogár'' a szemébe!

Á értem, akkor abból kérek 10dkg-ot, amire mutattam,
Függetlenül attól, hogy mi a neve.

Rendben, tehát nem a Francia drazséból kér, hanem a Duna kavicsból?

Duna kavicsból...?! ? De kérem az ott nem a Szajna?

De igen, az a Szajna, csak tudja a férjem rossz táblát tett ki elé.
Szegény tegnap óta rosszul lát és könnyezik.
Belerepült az ''éji bogár'' a szemébe!

Szólj hozzá!

Címkék: gugaizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://guga.blog.hu/api/trackback/id/tr76398528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása